Het café

Misschien ligt het aan mij...

Zenzero (02/29/08 om 00:28:33):

...Maar er gebeurt hier de laatste tijd maar bar weinig, neem me niet kwalijk.
Ik ben namelijk dat onzinnige slappe gezever op de Engelstalige fora - mede dankzij ondergetekende - onderhand zo kots beu, en ik weet ook niet meer wat ik er nog meer kan doen om ze aan het lachen te krijgen.

Jammer hoor, want ik ga toch écht voor inhoud...

 

Zenzero (02/29/08 om 00:34:16):

En ook het heugelijke feit dat ik inmiddels - want voor mij namelijk een mijlpaal - de status "Absintheur Divin"
heb bereikt, gaat vervolgens ook aan eenieder voorbij  :'(

Een ongekende droefheid overstemt mij.

Ik ken gvd wel janken...

 

Barski (02/29/08 om 23:19:38):

Met 863 berichten waarvan het meeste slap geouwehoer is lukt het wel om 4 sterretjes te krijgen. Dat neemt niet weg dat je slappe geouwehoer hier van harte welkom is  ;). Ik ben het overigens met je eens dat het nogal stilletjes is. We zijn nu eenmaal een klein clubje en nooirt met velen gelijktijdig online. Toch hebben we al heel wat onderwerpen besproken hier.

 

Zenzero (03/01/08 om 03:28:48):

Ach de zin van onzin en de onzinnigheid die daar mee gepaard gaat heeft me nimmer hoofdbrekens bezorgd, alleen het nut van onzin en of het zinnig is daar onzinnige uitspraken over te doen, daar kan ik na een tijdje denken de zin en het eventuele nut wel voor verzinnen en er dan vervolgens de humor weer van inzien.

Maar daar moet je wel zin in hebben.

Dat brengt de stand op 866.

Wat 'n onzin toch allemaal weer.  

 

Helfrich (03/02/08 om 22:29:59):

Zenzero schreef:


Jammer hoor, want ik ga toch écht voor inhoud...

Misschien is het een idee om je te mengen in de inhoudelijke discussie op die fora, of ben je bang dat je dan óók gepest wordt? *hehe*

WS is misschien een veilig toevluchtsoord, al kreeg ik naar aanleiding van een reactie op mijn post over zoethout een PM van een van de meest verstokte WS'ers dat het voor de Heerser ("I'm aware of that") wel erg geruststellend is om van niemand nog iets te kunnen leren.

Maar het is natuurlijk goed om hier ook eens wat te posten. Anders wordt het een dooie boel. Misschien ga ik het binnenkort eens hebben over oplosbaarheid en over "vluchtigheid" en de betekenis daarvan bij distillatie.

 

Helfrich (03/02/08 om 22:43:59):

Die HG-genieën brengen nogal wat kul in de wereld, al maken ze soms fijne dingen.

 

Zenzero (03/02/08 om 23:18:19):

Helfrich schreef:


Misschien is het een idee om je te mengen in de inhoudelijke discussie op die fora, of ben je bang dat je dan óók gepest wordt? *hehe*


Ja klopt, je hebt beet!

Als je er zoals ik zelf om vraagt, noem ik het gewoon uitlokken of provoceren, en pesten, dat is héél wat anders *hihi* Leedvermaak klinkt beter.

WS is misschien een veilig toevluchtsoord, al kreeg ik naar aanleiding van een reactie op mijn post over zoethout een PM van een van de meest verstokte WS'ers dat het voor de Heerser ("I'm aware of that") wel erg geruststellend is om van niemand nog iets te kunnen leren.


Maar onder ons gezegd en geschreven...

Om me met mijn toch nog enigszins beperkte kennis op betreffend vlak te gaan mengen in een semiserieuze discussie die woedt onder een stel betweterige pedante egotrippende malloten, - uiteraard een aantal uitzonderingen daargelaten, dus begrijp me niet verkeerd - die zo arrogant zijn om te denken de wijsheid op het gebied van absint in pacht te hebben, maar het nog niet eens zouden herkennen al zouden ze er in verzuipen, lijkt me niet bijster te slim.

En zoals ja zelf inmiddels ook al weet, denk ik dat jij, en de naam Helfrich daar op die fora een begrip bent, die in zijn eentje (of BMW) een kwalitatief heel goede  op internationaal niveau meetellende absint produceert,

En dat moeten we zeker zo zien te houden, er zou alleen wat meer concurrentie vanuit Nederland en België tegenover mogen staan, wat misschien in de toekomst niet geheel onmogelijk lijkt.


 

Het café